-
Coșul este gol!
·
Toate datele personale furnizate de catre Client,
nu se transmit catre terti si se vor folosi numai in scopul stabilirii unei
forme de contact, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor
legate de functionarea Site-ului, oferta si politica AlpinMag.
·
Livrarea comenzilor se face doar pe teritoriul Romaniei, prin Cargus, DPD sau Fan Courier intre 24-72 ore de la confirmarea comenzii
·
Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza
ca toate datele furnizate sunt reale si corecte. AlpinMag nu este responsabil
pentru eventuale daune survenite ca efect al completarii eronate a datelor din
Comanda. In cazul livrarii la o adresa gresita, taxele de transport pentru
retrimiterea Comenzii vor fi suportate de Client.
·
Clientul isi da acordul sa fie contactat prin
mijloacele puse la dispozitie (email, telefon) in vederea confirmarii Comenzii
si finalizarea acesteia cu succes.
·
Ne puteti contacta oricand la: magazin@alpinmag.ro . Raspundem in maxim
24 ore.
AlpinMag – denumit
si Vanzator, este denumirea
comerciala a S.C. VANDERBIKE TEAM S.R.L., persoana juridical de nationalitate
romana, avand sediul social pe str.Barzava nr.65a, Giroc, jud.Timis, avand numar
de ordine in Registrul Comertului J35/2326/2015, cod unic de inregistrare
fiscala 35055882.
Site –
domeniul www.alpinmag.ro si subdomeniile acestuia.
Client –
persoana fizica sau persoana juridica efectueaza o Comanda.
Utilizator –
orice persoana fizica sau juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea
procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele
specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Vizitator –
orice persoana fizica sau juridical care acceseaza continutul Site-ului
Cont –
sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului
transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client
Comanda – un
document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si
Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul
Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii
– orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in
Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului ca urmare a
Contractului incheiat.
Colet –
pachetul in care se livreaza Bunurile si Serviciile
Contract –
reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara
prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut - toate
informatiile de pe Site si e-maluri trimise de catre AlpinMag care pot fi
vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament
electronic;
Review – o
evaluare scrisa de catre Client a unui produs sau serviciu, bazata pe experienta
personala in care se expune daca produsul sau serviciul respecta sau nu
specificatiile mentionate de catre producator.
Newsletter –
mijloc de informare asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor
desfasurate de AlpinMag intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din
partea AlpinMag cu referire la informatiile continute de acesta.
Cookie – date electronice
stocate pe terminalul Vizitatorului in scopul utilizarii de catre Site
1.1. Continutul
de pe Site apartine AlpinMag sau a colaboratorilor sai. Ca si Vizitator nu
puteti utiliza, reproduce materialele de pe Site fara acordul scris din partea
AlpinMag
1.2. Toate
datele personale furnizate de catre Client, nu se transmit catre terti si se
vor folosi numai in scopul stabilirii unei forme de contact, precum si in
scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului,
oferta si politica firmei.
1.3. Prin
finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale
si corecte. AlpinMag nu este responsabil pentru eventuale daune survenite ca
efect al completarii eronate a datelor din Comanda. In cazul livrarii la o
adresa gresita, taxele de transport pentru retrimiterea Comenzii vor fi
suportate de Client.
1.4. Clientul
isi da acordul sa fie contactat prin mijloacele puse la dispozitie (email,
telefon) in vederea confirmarii Comenzii si finalizarea acesteia cu succes.
2.1. Cookie-urile
de pe Site sunt folosite pentru a stoca informatii despre preferintele
Vizitatorului. Acestea nu contin informatii care sa il identifice.
2.2. AlpinMag
poate stoca informatii pentru determinarea preferintelor Vizitatorului si
folosirea acestor informatii pentru prezentarea informatiei relevante pe Site
2.3. AlpinMag poate folosi produse puse la dispozitia acestuia de catre servicii terte care ajuta in procesul de monitorizare a Site-ului si desfasurarea activitatii AlpinMag in conditii optime (ex. Google Analytics)
3.1. Plasarea
unei comenzi se face prin adaugarea unui Bun sau Serviciu in cosul de
cumparaturi al Site-ului. Dupa introducerea datelor si apasarea butonului “Finalizeaza
Comanda”, aceste date vor fi transmise catre AlpinMag si o confirmare ca
AlpinMag a receptionat Comanda va fi transmisa Clientului.
3.2. Echipa
AlpinMag va face verificarile necesare ce tin de aceasta Comanda si va lua
legatura prin mijloacele puse la dispozitie (email, telefon) cu, Clientul
pentru a stabili detaliile legate de livrare si plata Bunului sau Serviciului ce
urmeaza a fi achizitionat.
3.3. O
Comanda se considera finalizata in momentul confirmarii telefonice ca Bunul exista
pe stoc si se poate livra de catre echipa AlpinMag
3.4. Plata
se poate realiza prin ramburs la primirea Bunurilor sau Serviciilor.
3.5. Plata
se poate realiza si anticipat prin virament bancar in contul RO27 INGB 0000 9999 05317480 - ING TIMISOARA (plata conform facturilor).
4.1. AlpinMag
isi rezerva dreptul de a aduce modificari si actualizari ale Site-ului si ale
acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare
prealabila si fara precizarea motivelor. Utilizarea Site-ului implica
acceptarea acestor modificari.
4.2. AlpinMag isi rezerva dreptul de a corecta eventuale
omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de
redactare, lipsa de acuratete sau erori ale produselor pe Site.
4.3. AlpinMag nu
isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori
nu obliga AlpinMag la nici o actiune. Preturile si disponibilitatea produselor
comercializate pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat
de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau
disponibilitatea produselor pe stocul acestora. Confirmarea comenzii si
implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa
procesarea acesteia de catre consultantii de vanzari AlpinMag.
5.1. Prin
inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de
comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza
operatiunile comerciale.
5.2. Notificarea
primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si
nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic
(e-mail) sau telefonic.
5.3. Pentru
motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea
Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri
si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la
numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii.
5.4. Contractul
se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de
catre Client de la Vanzator, prin intermediul postei electronice, SMS sau
telefon a notificarii de expediere a Comenzii.
5.5. Documentul
si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza
Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de
catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
6.1. Conform
art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la
distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, Clientul persoana fizica "are
dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile
lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri
care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a
produselor".
6.2. Pentru
returnarea Bunurilor, Clientul se obliga sa notifice AlpinMag, privind intentia
sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa
specificand datele de identificare, numarul comenzii si produsele care se vor
returna. Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in
maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, in caz contrar AlpinMag
poate refuza coletul.
6.3. In
orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi
stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele
intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat
de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la
primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja
semnalate de Client in corespondenta cu AlpinMag).
6.4. Pentru
a facilita procesul de retur, Vanzatorul accepta retururi exclusiv prin curier.
Retururile se fac intotdeauna pe adresa: str. Barzava nr.65a, Giroc, jud.Timis,
Romania si trebuie sa contina o copie a facturii.
6.5. Toate
produsele sunt vandute sub garantia oferita de producator si au cel putin un an
de zile garantie pentru defectele de fabricatie. Garanția nu acopera daunele
produse prin transport, stocaj necorespunzator, ingrijire neadecvata, utilizare
anormala, modificari neautorizate aduse produsului, stergerea seriei produsului
(unde este cazul), distrugerea etichetelor cusute pe produs
6.6. Termenul
de rezolvare al garantiilor este de 14 zile calendaristice conform Legii
449/2003 si O.G. 21/1992 din Romania. Daca produsul nu se poate repara sau
inlocui cu acelasi produs, termenul de returnare al contravalorii produselor,
daca clientul alege returnarea contravalorii, este de 14 de zile calendaristice
conform Legii 449/2003.
7.1. Serviciile
oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului sunt guvernate de dispozitiile
legilor romane, cu precadere de Legea 365/2002 privind comertul electronic,
Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea
contractelor la distanta, HG 448/2005 si Directiva Europeana EC/96/2002, care
reglementeaza regimul taxei pentru timbrul verde, aplicabil produselor
electronice. Termenii si conditiile Site-ului se supun legislatiei romane.
7.2. In
cazul unui litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in
termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei prin intermediul
e-mailului sau telefonului. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere
in termenul precizat anterior, litigiile se vor supune rezolvarii instantelor
judecatoresti competente de pe raza municipiului Timis.