Termeni si Conditii

Pe scurt…

·         Toate datele personale furnizate de catre Client, nu se transmit catre terti si se vor folosi numai in scopul stabilirii unei forme de contact, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea Site-ului, oferta si politica AlpinMag.

·         Livrarea comenzilor se face doar pe teritoriul Romaniei, prin Cargus, DPD sau Fan Courier intre 24-72 ore de la confirmarea comenzii

·         Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte. AlpinMag nu este responsabil pentru eventuale daune survenite ca efect al completarii eronate a datelor din Comanda. In cazul livrarii la o adresa gresita, taxele de transport pentru retrimiterea Comenzii vor fi suportate de Client.

·         Clientul isi da acordul sa fie contactat prin mijloacele puse la dispozitie (email, telefon) in vederea confirmarii Comenzii si finalizarea acesteia cu succes.

·         Ne puteti contacta oricand la: magazin@alpinmag.ro . Raspundem in maxim 24 ore.

 

Definitii si Termeni

AlpinMag – denumit si Vanzator, este denumirea comerciala a S.C. VANDERBIKE TEAM S.R.L., persoana juridical de nationalitate romana, avand sediul social pe str.Barzava nr.65a, Giroc, jud.Timis, avand numar de ordine in Registrul Comertului J35/2326/2015, cod unic de inregistrare fiscala 35055882.

Site – domeniul www.alpinmag.ro si subdomeniile acestuia.

Client – persoana fizica sau persoana juridica efectueaza o Comanda.

Utilizator – orice persoana fizica sau juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Vizitator – orice persoana fizica sau juridical care acceseaza continutul Site-ului

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului ca urmare a Contractului incheiat.

Colet – pachetul in care se livreaza Bunurile si Serviciile

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut - toate informatiile de pe Site si e-maluri trimise de catre AlpinMag care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

Review – o evaluare scrisa de catre Client a unui produs sau serviciu, bazata pe experienta personala in care se expune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Newsletter – mijloc de informare asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de AlpinMag intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea AlpinMag cu referire la informatiile continute de acesta.

Cookie – date electronice stocate pe terminalul Vizitatorului in scopul utilizarii de catre Site

 

 

 

1.     Continut si proprietate intelectuala

1.1. Continutul de pe Site apartine AlpinMag sau a colaboratorilor sai. Ca si Vizitator nu puteti utiliza, reproduce materialele de pe Site fara acordul scris din partea AlpinMag

1.2. Toate datele personale furnizate de catre Client, nu se transmit catre terti si se vor folosi numai in scopul stabilirii unei forme de contact, precum si in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului, oferta si politica firmei.

1.3. Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte. AlpinMag nu este responsabil pentru eventuale daune survenite ca efect al completarii eronate a datelor din Comanda. In cazul livrarii la o adresa gresita, taxele de transport pentru retrimiterea Comenzii vor fi suportate de Client.

1.4. Clientul isi da acordul sa fie contactat prin mijloacele puse la dispozitie (email, telefon) in vederea confirmarii Comenzii si finalizarea acesteia cu succes.

 

2.     Politica tipurilor de informatii stocate

2.1. Cookie-urile de pe Site sunt folosite pentru a stoca informatii despre preferintele Vizitatorului. Acestea nu contin informatii care sa il identifice.

2.2. AlpinMag poate stoca informatii pentru determinarea preferintelor Vizitatorului si folosirea acestor informatii pentru prezentarea informatiei relevante pe Site

2.3. AlpinMag poate folosi produse puse la dispozitia acestuia de catre servicii terte care ajuta in procesul de monitorizare a Site-ului si desfasurarea activitatii AlpinMag in conditii optime (ex. Google Analytics)


3.     Procedura de cumparare

3.1. Plasarea unei comenzi se face prin adaugarea unui Bun sau Serviciu in cosul de cumparaturi al Site-ului. Dupa introducerea datelor si apasarea butonului “Finalizeaza Comanda”, aceste date vor fi transmise catre AlpinMag si o confirmare ca AlpinMag a receptionat Comanda va fi transmisa Clientului.

3.2. Echipa AlpinMag va face verificarile necesare ce tin de aceasta Comanda si va lua legatura prin mijloacele puse la dispozitie (email, telefon) cu, Clientul pentru a stabili detaliile legate de livrare si plata Bunului sau Serviciului ce urmeaza a fi achizitionat.

3.3. O Comanda se considera finalizata in momentul confirmarii telefonice ca Bunul exista pe stoc si se poate livra de catre echipa AlpinMag

3.4. Plata se poate realiza prin ramburs la primirea Bunurilor sau Serviciilor.

3.5. Plata se poate realiza si anticipat prin virament bancar in contul RO27 INGB 0000 9999 05317480 - ING TIMISOARA (plata conform facturilor).

 

4.     Actualizari si modificari ale Site

4.1. AlpinMag isi rezerva dreptul de a aduce modificari si actualizari ale Site-ului si ale acestor termeni si conditii, precum si ale ofertei, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor. Utilizarea Site-ului implica acceptarea acestor modificari.

4.2. AlpinMag  isi rezerva dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de redactare, lipsa de acuratete sau erori ale produselor pe Site.

4.3. AlpinMag nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de pret sau stoc. Aceste erori nu obliga AlpinMag la nici o actiune. Preturile si disponibilitatea produselor comercializate pot suferi modificari ulterioare, acest lucru fiind influentat de factori externi precum politica de preturi a distribuitorilor sau disponibilitatea produselor pe stocul acestora. Confirmarea comenzii si implicit a stocului si a pretului de vanzare, este efectuata doar dupa procesarea acesteia de catre consultantii de vanzari AlpinMag.

 

5.     Documente cu rol contractual

5.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

5.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

5.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii.

5.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Client de la Vanzator, prin intermediul postei electronice, SMS sau telefon a notificarii de expediere a Comenzii.

5.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

 

6.     Retur, garantie si servicii post-vanzare

6.1. Conform art. 7 alin. 1 din OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba Ordonanta, Clientul persoana fizica "are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor".

6.2. Pentru returnarea Bunurilor, Clientul se obliga sa notifice AlpinMag, privind intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa specificand datele de identificare, numarul comenzii si produsele care se vor returna. Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului, in caz contrar AlpinMag poate refuza coletul.

6.3. In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu AlpinMag).

6.4. Pentru a facilita procesul de retur, Vanzatorul accepta retururi exclusiv prin curier. Retururile se fac intotdeauna pe adresa: str. Barzava nr.65a, Giroc, jud.Timis, Romania si trebuie sa contina o copie a facturii.

6.5. Toate produsele sunt vandute sub garantia oferita de producator si au cel putin un an de zile garantie pentru defectele de fabricatie. Garanția nu acopera daunele produse prin transport, stocaj necorespunzator, ingrijire neadecvata, utilizare anormala, modificari neautorizate aduse produsului, stergerea seriei produsului (unde este cazul), distrugerea etichetelor cusute pe produs

6.6. Termenul de rezolvare al garantiilor este de 14 zile calendaristice conform Legii 449/2003 si O.G. 21/1992 din Romania. Daca produsul nu se poate repara sau inlocui cu acelasi produs, termenul de returnare al contravalorii produselor, daca clientul alege returnarea contravalorii, este de 14 de zile calendaristice conform Legii 449/2003.

 

7.     Legislatia aplicabila

7.1. Serviciile oferite de Vanzator prin intermediul Site-ului sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere de Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, HG 448/2005 si Directiva Europeana EC/96/2002, care reglementeaza regimul taxei pentru timbrul verde, aplicabil produselor electronice. Termenii si conditiile Site-ului se supun legislatiei romane.

7.2. In cazul unui litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei prin intermediul e-mailului sau telefonului. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente de pe raza municipiului Timis.